Hírek
2012. December 05. 05:00, szerda |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Sokan fizetnének, csak ne lássanak online reklámot

Minden harmadik válaszadó szélesre tárná a pénztárcáját, csak hogy távol tartsa magától az online reklámokat. A hirdetésmentes oldalak a 'védelmi pénzből' is pótolhatnák kieső hirdetési bevételeiket - derül ki az Ipsos felméréséből.
A legtöbb ember neten töltött életének szerves része az online reklám. Ott vannak, akár akarjuk őket, akár nem. De mi volna, ha változna ez a helyzet? Ha felugró ablakok, bannerek nélküli környezetben lehetne internetezni és csak a felhasználó által választott tartalom jelenne meg? Jó lenne? Akkor is, ha fizetni kellene érte? Nos, az Ipsos 24 országban folyó nemzetközi felmérése szerint a válaszadók egyharmada (33 százaléka) zsebébe nyúlna, hogy mindez valósággá váljon. Magyarországon az arány 24 százaléka.
Vajon a kereskedelmi üzenet mentesség élménye volna az új bevételi forrás az oldalak számára? Talán. De azoknak az oldalaknak, amelyek kattintás alapján értékesítenek, feltehetően nem jelentene plusz bevételt, csak pótolná a reklámokból kieső forrásokat.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 01. 07:45, kedd | Életmód
MME: a vízimadarak etetése veszélybe sodorja az állatokat
A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) hétfőn közzétett lakossági felhívásában arra kér mindenkit, hogy semmivel se etessék a vízimadarakat.
2025. Június 29. 07:54, vasárnap | Életmód
NAV: szombattól már nem hozhatók be szabadon a műtárgyak, régiségek
2025. Június 28. 08:41, szombat | Életmód
Az agrárminiszter szerint jó minőségű a magyar dinnye
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami azt jelenti, hogy a dinnyetermesztők ki tudják elégíteni a hazai igényeket és exportálni is tudnak
2025. Június 27. 07:24, péntek | Életmód
Palkovics László: hamarosan elkészül Magyarország megújított MI-stratégiája
A Nemzetgazdasági Minisztériumtól (NGM) hamarosan a kormány elé kerülhet Magyarország megújított Mesterséges Intelligencia Stratégiája