Hírek
2018. December 15. 09:54, szombat | PR
Magyarországon mutatja be elsőként a BENU megújult gyógyszertár-koncepcióját
A BENU hét év után megújítja gyógyszertár-koncepcióját, és Európában elsőként Magyarországon, a BENU Gyógyszertár Budapest Shopmarkban mutatja be az új, vásárlói igényeknek még inkább megfelelő gyógyszertár-kialakítását.
A BENU mindig is nyitott volt és élen járt az újdonságok bevezetésében. 2012-ben Magyarországon az első volt, aki a nyitott polcos gyógyszertári koncepciót gyógyszertári hálózat szinten is bevezette, és azóta több mint 130 gyógyszertárban meg is valósította. Az egyre népszerűbb modern megjelenés és letisztult design legfontosabb előnyei a barátságos, vásárlóbarát légkör, és a vásárlók könnyebb tájékozódását biztosító kialakítás.
A BENU nemzetközi szinten és Magyarországon is folyamatosan követi vásárlói visszajelzéseit és szokásaik változásait. Az elmúlt évek legszembetűnőbb változása, hogy a vásárlók egyre többször keresnek egészségmegőrző és dermokozmetikai termékeket a gyógyszertárakban, magasabbak az elvárásaik, és szeretik, ha szélesebb a választék. Ezt igazolja a BENU Magyarország Zrt. 2018 tavaszán végzett felmérése, miszerint a gyógyszertárba betérők 49%-a a széles választékot, 31%-a már a modern, szebb megjelenést is említi a preferencia sorrendjében.
Az Európában bevezetett új dizájn a korábbi BENU-koncepció újragondolása, frissítése, amely maximálisan alkalmazkodik a gyógyszertárakkal szemben támasztott elvárásokhoz.
A kialakítás még barátságosabb lett, ám emellett a leghangsúlyosabb változás, hogy a vásárlókat még több információ segíti a termékek közti eligazodásban. Nemcsak alkategóriák, hanem a fő termékcsoportok neve is látható, így még könnyebben megtalálhatóak a szabadpolcokon kihelyezett termékek.
Az új gyógyszertárbelső továbbra is világos és nyitott, uralkodó színei a fehér, a kék és a zöld, amelyhez bézs és világosszürke kiegészítők társulnak. A színek és formák kombinációja még harmonikusabbá teszi a belső teret. A fények melegebbek, a formák lekerekítettebbek lettek. A tervezők természetes alapanyagokkal dolgoztak, így kerültek be a térbe a fa térelválasztó elemek és fahatású lamellák, valamint a bevásárlókosaraknál is törekedtek a természetes anyagok használatára. Mind a tervezés, mind pedig a négy héten át tartó kivitelezés során nagyon figyeltek arra, hogy energiatakarékos és környezettudatosabb megoldásokkal dolgozzanak, így például a gyógyszertárba a legmodernebb LED-es világítási rendszer került beépítésre.
A Shopmark Bevásárlóközpont az idei évben teljes felújításon esett át, ennek köszönhetően az ott működő BENU Gyógyszertár is új, nagyobb helyre költözött. A BENU Gyógyszertár Budapest Shopmark immár 150 m2-es alapterületű officinájával a legnagyobb hazai BENU Gyógyszertár lett.
A megújult bevásárlóközpont egyben kiváló lehetőség volt arra is, hogy az új BENU dizájn - elsőként Európában – modern, mai környezetben jelenjen meg.
A tágas, barátságos és a korábbinál informatívabb, átláthatóbb megjelenés így nemcsak a vásárlók elvárásaival, hanem az őt körülvevő miliővel is összhangban van, és biztosítja a vevők színvonalas kiszolgálását.
Ezek érdekelhetnek még
2024. December 12. 19:55, csütörtök | PR
Fókuszban az Oktatás a Jánosik és Társai Kft.-nél
„Az innováció és a folyamatos fejlődés központi szerepet játszik a Jánosik és Társai Kft. életében.
2024. December 06. 13:04, péntek | PR
Újabb meredek emelkedés, élen az Apple Pay
kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
2024. December 03. 16:33, kedd | PR
Kreatin – az alváshiány okozta gondokat is enyhíti
Széles körben eddig a kreatin teljesítményfokozó hatása volt ismert, több kutatás azonban megállapította, hogy a táplálékkiegészítő csökkenti az alváshiányból fakadó problémát és javítja a koncentrációt.
2024. December 02. 19:19, hétfő | PR
Hogyan optimalizálhatjuk a karácsonyi bevásárlást?
a jól használt mesterséges intelligencia időt és pénzt takarít meg számunkra