Hírek
2017. Április 23. 09:22, vasárnap |
Életmód
Forrás: mti
Az ár után a legfontosabb az energiahatékonyságot a háztartási gépeknél
Az ár után az energiahatékonyság a második legfontosabb szempont a háztartási gépek vásárlói számára a MediaMarkt felmérése alapján.
Az elektronikai cikkeket forgalmazó áruházlánc idén márciusi kutatásában a megkérdezettek 44 százaléka a háztartási gépek árát, 17 százaléka - főleg az idősebbek és a budapestiek - az energiahatékonyságot nevezték a legfontosabb a szempontnak vásárlási döntésüknél. A teljesítmény (10 százalék), a gyártó (9 százalék), a gépek mérete (6 százalék), színe és dizájnja (1-1 százalék) a következő szempontok.
A válaszadók 85 százaléka az energiahatékonyság érdekében akár többletkiadást is vállalna, 62 százalékuk viszont 10 ezer forintnál nagyobb pluszkiadást nem tart reálisnak a takarékosabban működő készülékekért. Ennél többet azok közül is csak kevesen fizetnének, akik amúgy az energiabesorolást tekintik a legfőbb szempontnak.
A felmérés szerint a vásárlók 70 százaléka ismeri az energiahatékonysági kategóriákat.
A MediaMarkt reprezentatív - nem, korosztály, végzettség és lakóhelytípus szerinti - kutatása 2017 márciusában készült ezer, 18-59 év közötti vásárló online kérdőíves megkérdezésével.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 24. 08:40, péntek | Életmód
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren szerdán és csütörtökön
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren október 22-én és 23-án - mondta el Kiss-Hegyi Anita kulturális kapcsolatokért felelős államtitkár a TV2 Mokka című műsorában szerdán reggel.
2025. Október 23. 08:46, csütörtök | Életmód
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben, a Varázsvilág elnevezésű fénypark 2026. március 1-ig látogatható - közölte a A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az MTI-vel.
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
