Városlista
2022. május 17, kedd - Paszkál

Hírek

2022. Március 22. 10:09, kedd | PR
Forrás: (x)

Álláshirdetésnél fontos a cég bemutatása

Álláshirdetésnél fontos a cég bemutatása

Milyen a jó álláshirdetés? Sokan felteszik ezt a kérdést és a válaszok is sokfélék lehetnek, vannak azonban olyan alappillérek, melyeket érdemes figyelembe vennie annak, akik releváns jelentkezőkre vár.

A Lépés Magazin oldalán ingyenes hirdetésfeladási lehetőséggel várják az ügyfeleket, ez egy jó platform az álláshirdetések számára is. A munka világában nagyon sok szereplő van, jó, ha van egy hely, ahol a kereslet és a kínálat találkozik. A Lépés Magazin pedig egy ilyen hely. Job, avagy munka – sokan keresnek és sokan kínálnak, jó, ha az igények és a lehetőségek találkoznak egymással. Ebben pedig megkérdőjelezhetetlen szerepe van az álláshirdetésnek.

Felhívni a figyelmet

Legyen egy jó cím! Hisz mint ahogy egy filmet vagy egy könyvet is megítélünk – akarva, akaratlanul – a címe alapján, úgy az álláshirdetést, tehát voltaképp magát az állást is. Legyen tehát egy jó címünk, ami tartalmazza a pozíció megnevezését és pár olyan dolgot, ami vonzóvá teszi a hirdetést a potenciális jelentkezők számára. És mint ahogy egy film vagy egy regény esetében, itt is fontos az, hogy hassunk az érzelmekre. Egy bevezető pedig tökéletes terep erre.

Példákon keresztül hatékonyabb

Mutassuk be a céget, ne várjuk el mindenkitől, hogy ismeri tevékenységünket, múltunkat, értékrendünket. Elég egyetlen bekezdés, pár mondat, amiben összefoglaljuk a vállalat életét. Mindezt úgy, hogy a jelentkező izgalmasnak találja, meg akarja ismerni, és akarjon ott dolgozni. Az is fontos, hogy ne használjunk általánosságokat. Tehát ahelyett, hogy azt írnánk, hogy itt hosszú távon képzelik el az emberek az életüket, inkább írjuk azt, hogy a vállalatunknál átlagban 20 évig dolgoznak az alkalmazottak.

Ez jobban megmutatja, hogy ragaszkodnak a céghez. Ugyanígy, ha bármit szeretnénk közölni, hozzunk egy példát. Az sokkal szemléletesebb és maradandóbb. Például leírhatjuk egy fontos sikerünket, projektet és azt is, hogy milyen előrelépési lehetőségek vannak a vállalatnál. Sokan ugyanis szeretnek hosszú távon gondolkodni, és keresik azokat a lehetőségeket, ahol cégen belül tudnak majd feljebb és feljebb lépni.
Lépés Magazin

Ezek érdekelhetnek még

2022. Május 03. 12:38, kedd | PR

Kórházat újít a Jánosik Kft.

Gyermekegészségügyi Központ (GYEK) felújítását végezheti Miskolcon, csaknem 2 milliárd forintnyi értékben a Jánosik és Társai Kft.

2022. Április 27. 15:19, szerda | PR

K&H: ha pénz áll a házhoz, mit tehetnek a fiatalok?

Tavasszal és nyáron meglódulhatnak a fiatalok bevételei, a húsvéti locsolkodás, a közelgő ballagás és az esetleges nyári munka miatt.

2022. Április 06. 14:55, szerda | PR

Ösztöndíjprogramot indított a Jánosik Kft. és a DVTK

Első ízben, Katona Csenge Zoé, a DVTK Kosárlabda Akadémia fiatalja, az U16-os csapat tagja lett idén az 500.000 Ft értékű DVTK-Jánosik ösztöndíj díjazottja.

2022. Március 18. 13:29, péntek | PR

Hajtástechnika digitalizációja: mit változtattak meg a szoftverek?

A hajtástechnika évszázadok, sőt évezredek óta velünk van és segíti mindennapjainkat - a hétköznapi és az ipari életben is.