Hírek
2012. Június 06. 06:00, szerda |
Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség
A Tesco Mobile nem hárítja át a távközlési adót ügyfeleire

A július 1-jétől bevezetésre kerülő új távközlési adó ellenére a Tesco Mobile garantálja, hogy percdíjait legalább 2012. október 1-jéig nem emeli.
A szolgáltató március 1-jei indulásakor azt ígérte, hogy tarifáit mindenkor az átlátható, könnyen megérthető percdíjak fogják jellemezni, és ehhez kívánja tartani magát a jövőben is, anélkül, hogy az új adót bármilyen formában beépítené a szolgáltatás díjába.
„Hiszünk abban, hogy üzleti modellünk, amely szerint teljesen független virtuális szolgáltatóként, önálló cégként kötünk szerződést ügyfeleinkkel valódi előnyt és értéket teremt a hazai távközlési piacon” – mondta Reszkető Péter, a Tesco Mobile cégvezetője. „A Tesco Mobile legnagyobb erőssége pont üzleti modellünk, melynek kiemelkedő sajátossága a függetlenség és a rugalmasságból eredő hatékony működés. Rugalmasságunkból és az eddigi erős ügyfélszerzésből eredően találtunk forrást az új adó költségeinek finanszírozására, így nem kívánjuk az új adó miatti megnövekedett terheinket az ügyfeleinkre tovább hárítani. A Tesco Mobile garantált percdíjakat biztosít ügyfeleinek legalább 2012. október 1-jéig, így mobilköltségeik továbbra is változatlanok maradnak az új távközlési adó bevezetését követően.”
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 08. 07:13, hétfő | Belföld
Hegyi Zsolt: a MÁV-csoport jobban teljesített az idei főszezonban, mint a tavalyiban
2025. Szeptember 08. 07:07, hétfő | Belföld
Orbán Viktor: nemzeti konzultáció indul
A Tisza párt állítólagos adóemelési tervéről tervez konzultálni a kormány.
2025. Szeptember 08. 07:07, hétfő | Belföld
Kövér László: mindaz, ami az elmúlt 35 évben történt, összességében történelmi siker
Mindaz, ami az elmúlt 35 évben történt, összességében véve egy történelmi siker, amelyben, bár nemcsak a Fidesz vett részt, de tagjai sok tekintetben úttörők voltak